måndag 3 maj 2010

Måndag

En lägesrapport från flickan som alltid sitter vid datorn mitt i natten.

Idag har Mango vilat, men matte har spånat för fullt. Finaste Tanya hade bland annat en idé om att mitt ständiga stigbygeltapp i galoppen kan bero på att jag har skänklarna för långt fram. Så ska testa om de blir lite bättre med dem längre bak, och använda spöt som förstärkning vid behov istället för att slänga fram hela benet.

Imorgon börjar jag tolv, så jag tänkte rida lite dressyr på morgonen med Mangon. Dessutom hade jag tänkt börja med lite trickträning, och först ut är pussas!

Nyss klickade jag hem en furminator från Tradera. Vi ska börja med att testa den på vår Golden/Labrador som fäller ofantliga mängder, året runt! Funkar det bra ska vi klicka hem ännu en till hästarna.

Nu ska jag skriva färdigt min teateranalys. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar