lördag 1 maj 2010

Kind of a pluggdag

En gaaammal Mango bild från en sommar för länge sedan.

Idag har jag tillbringat dagen med att försöka plugga. Men det har gått sådär, är helt sjuuukt omottiverad. Istället har det blivit ganska mycket tittande på Ponnyakuten på svt play. Farlig sida. ;)

Nu ska jag i alla fall ut till hästarna. Jag och Mango ska rida en ny väg idag, som har har mätt upp till ungefär 6 km. Vi får se om den är något att ha! Jag tar med mig kameran ut, så förhoppningsvis blir det några nya hästbilder!

Och tack, tack, tack för alla fina kommentarer! Ni skulle bara veta hur mycket det värmer och motiverar! Tack!

Kramar
Hanna

1 kommentar:

  1. vilka underbara bilder du har i bloggen :)
    sv: hästen på bilden är Tortilas världens just nu bästa dressyrhäst finns absolut ingen som kan mäta sig med honom just nu. ja gråter ofta när ja ser honom :P SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vacker..

    SvaraRadera