torsdag 13 maj 2010

Livet i detta ögonblick

Tyckte att det är dags för en lite update.

I skolan håller vi just nu på att repetera en föreställning. Och tro mig, efter över åtta timmars rep är man rätt mör och gör inte så mycket resten av dagen. Dessutom börjar man snabbt leva ett extremt ohälsosamt liv fyllt av pizza, tårta och godis.

Eftersom jag har varit så trött när jag kommit hem har Mango fått vila både tisdag och onsdag, även om det egentligen inte var tanken. Och nästa vecka lär det inte bli någon träning måndag, tisdag eller onsdag.

Just nu sitter jag och väntar på att Frida ska komma hit någon gång under eftermiddagen, och överväger allvarligt ifall det inte är dags att städa lite. Jo, så illa är det nog...

Vi hörs i eftermiddag!
Kram
Hanna

3 kommentarer:

  1. *Svar*: Jo :P Haha, det blir en massa skratt:D

    SvaraRadera
  2. Sv: Tusen tack :D <3 True Blood-boxen är suuuper :D

    SvaraRadera
  3. sv: tack så mycket! :D Kul med fjordingar, jag har själv haft 2 st :)

    SvaraRadera