fredag 9 april 2010

Torsdag


Kom på att jag inte har skrivit något alls om vad vi gjorde igår!

Mango hade vilodag eftersom vi ridit varenda dag senaste veckan, och innan dess har han haft vintervila i några månader. Därför fick han gå runt och slappa i hagen, medans jag var och jobbade för att tjäna ihop till våra lektioner. ;)

Eftersom jag inte tränade Mango passade jag på att träna mig själv istället, så jag var iväg och simmade. 50 längder på 40 minuter är absolut bättre än vanligt, och kroppen kändes kanon. Det var så roligt! Sedan gick jag hem från bussen, vilket innebär ungefär 4 km. Inklusive upp och ner för ett smärre berg. Men det gick ovanligt snabbt ändå, och jag var hemma efter 35 minuter.

På kvällen pysslade jag länge med Mango. Han fick en ordentlig rykt och en tillpiffad man, och en massa gos såklart! Igår hade han världens lenaste och mjukaste hals! Jag dog nästan lite. Så jag var tvungen att stå och klappa honom på halsen hur länge som helst, haha.

Kramar
Hanna och Mango

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar