måndag 2 november 2009

2 november 2009

Idag har jag varit i stan tills seeent, så kom hem vid halv nio och gick ut till hästarna en timme senare. Fixade allt i stallet, och möttes sedan av två DYGNSURA hästar. Tanke i huvudet "snart har de regntäcken, snart har de regntäcken..."

På tal om regntäcken var jag uppe på Hööks idag. Bytte till ett täcke i strl 135 till Mango. Ronjas kommer senare. Måste dock ringa och kolla om vi sa 135 eller 145... :S Det nya täcket var fortfarande lite tight i bogen, men gick nu runt magen i alla fall. :) Ska försöka hitta en bogbreddare till honom, så hoppas jag att allt blir frid och fröjd sen. ;)

När vi ändå var i affären bytte jag mina handskar (av någon anledning så skickade de ju två vänstervantar xD) och köpte en reflexväst, några nya tvättsvampar och ett nytt träns!!! :D Åh, det är så fint, är helt kär i det! Längtar tills helgen då jag får använda det.

Nu ska jag sova! Natti natti alla fina människor där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar