söndag 12 september 2010

Vilodag, springdag och städdag

Idag så har jag vilat upp mig efter bröllopet som jag serverade på igår, så Mangon fick också vila. Men jag var i alla fall ute och sprang en runda, jag ska ju ställa upp i mitt livs första lopp på lördag! Planen var att springa en halvtimme, men jag var så seg i kroppen så det fick bli med två gåpauser också, haha.

Sedan har jag högtryckstvättat stallet också, och det var riktigt roligt! Nu ska allt torka, spån och sånt ska sopas ihop och sen ska det tvättas en eller två gånger till. Men det blir sjukt rent och fint!

På kvällen så gick vi en sväng med Halta-Lotta/Ronja och Ella red barbacka på Mango. Och lillkillen gick hur fint som helst! Planen är att Ella ska börja rida honom några gånger i veckan. Kommer bli hur bra som helst!

1 kommentar: