onsdag 15 september 2010

Onsdag

Mangon har fått vila måndag och tisdag, men idag var det dax för en tur igen. Planen var att köra lite galoppintervaller borta vid travvägarna, och bortsett från att vädret var skit så gick det strålande. Jag jobbade en hel del med min egen sits i galoppen, och kände verkligen att all träning har börjat ge resultat. Tidigare har jag tappat hälarna och då även balansen när jag driver i galoppen, men idag gick det klockrent. Dessutom har han äntligen börjat fatta en underbart fin galopp, duktig kille!

Jag har haft en stressig dag och det var riktigt uselt väder och mörkt i slutet, så både jag och Mango var lite småtjuriga mot slutet. Trist avslut, men ibland blir det så...

Imorgon ska vi ta en mysig skrittrunda och bara gosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar