tisdag 12 oktober 2010

Tisdag

Idag har Mango vilat, eftersom jag inte kom hem förrän halv tio på kvällen, men jag passade på att träna själv när jag hade en stund över. Ryttarträning är verkligen underskattat, det gör så mycket! :D

Jag passade på att testa ett nytt pass, Ki-jympa på Friskis. Det var jobbigt (jag är lite ur kondition just nu, haha), svettigt och jätteroligt! :D På hemsidan beskrevs det som en blandning mellan Kampsport och Qi-Gong, och det stämnde ganska bra. Och lite hederlig svensk styrketräning också. Ska definitivt försöka gå nästa vecka också! Imorgon blir det yoga. ;)

Dessutom passade jag på att låna Tobbe Larssons bok om lydnadsträning för hästar, det ska bli riktigt kul att läsa den och testa allt på Mangon!


Haha, Tobbe ser så himla ung ut!

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, jag valde namnet då dom som ägde stoet och Joker från början skojjade om att jag skulle köpa honom ofödd osv då det var den 1:a april då. Ganska roligt då faktiskt.

    fast han heter Like a Joke, inte Like a Joker. ^^ Han kallas Joker. =)

    SvaraRadera